söndag 13 april 2014

Rules of the secret


Alla har de använt sig av The Secret: Oprah, Will Smith, Da vinci, Einstein. Det är något vi alla kan bemästra, Och även jag själv. Men det handlar så klart om träning. Det kommer inte till en direkt. Energin, känslan av att vilja måste vara med. Och det handlar inte om att "önska sig tusen saker" utan till en början, bara vara tacksam över allt som faktiskt finns.


  • Det jag känner nu är det som jag kommer att attrahera till mig
  • Acceptera och tillåta framgång i alla områden i mitt liv
  • Ask --> Believe --> Recieve 
  • Jag attraherar alla de sakerna i mitt liv som jag uppmärksammar, lägger energi samt fokus på. Oavsett om det är negativt eller inte.
  • Jag är medveten om att allting i universum är energi, och att positiva tankar, ord och agerande sitter ihop med varandra. 
  • Det som pågår i mitt sinne är det som jag attraherar till mig
  • Jag kan inte kontrollera världen runt mig, MEN jag kan kontrollera hur jag besvarar den, vilket på sitt sätt skapar en ny omgivning.
  • Livet handlar inte om att hitta sig själv, utan att skapa sig själv.
  • Jag ska se mig själv som en levande magnet som attraherar till mig allt det positiva jag vill ha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar