måndag 7 april 2014

"Jaget"


Jag har alltid tänkt att jag är så himla speciell. 
Alltid trott att jag är originell.
Jag har alltid vandrat mot normen, 
och jag tror mig alltid ha ridit ut stormen. 

Det var viktigt att jag inte skulle fastna, för hur skulle jag då själen kunna rasta? 

Jag har alltid sökt efter svaren. Och jag har försökt levt för dagen. 

Var passar jag in? Och vart ska egentligen livet mitt spelas in?

Är livet egentligen bättre på andra sidan? 
Det är grönare för tillfället, ja! utan tvivlan. 

Men efter ett tag, när man funderat på "vem är egentligen jag?"
Så längtar jag hem. För där har jag mer än bara en vän.

Mina vänner och min familj, som stöttar mig även när jag beter mig som en snabbspridande bacill. 
Ni ger mig värme och kraft, det ger mig känslor i magen jag aldrig tidigare har haft. 

När min själ har misshandlats, då är er luft till mitt befogande att andas.

Jag tackar varje dag för att jag fick ett så stort och stöttande supportlag.

Jag älskar er!

18:e maj <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar