torsdag 17 april 2014

One of these joyful days

När jag i mitt framtida liv har en sådan där grå dag.
Då, ja då ska jag se tillbaka på den här.

Ingenting specifikt hände idag, solen beslutade sig äntligen för att komma fram efter någon vecka av moln och regn.
Jag tog en simtur i det faktiskt väldigt äckliga havet, la mig emellanåt på rygg och tittade upp mot solen och himmelen. Andades och bara var där. Tackade för livet mitt.
Sedan gick vi vidare till poolen vår, simmade även där ett gäng vändor.
Åt mina nudlar och mitt dagliga intag av vattenmelon. Drack iste. Pratade om livet, kom fram till saker om mig själv.
Flöt runt i poolen, gjorde några solhälsningar och mediterade.

Avslutade dagen med middag och långpromenad på stranden.
Har dessutom fått veta att jag klarade mina hemtentor! Underbar känsla!

Jag har fått 3 super avslappnade och helt fantastiska månader här i Asien, de har gett mig vila och ork till att fortsätta på hemmaplan.

Innan jag åkte var jag på bristningsgränsen igen. Alltid skulle det vara något.
Orolig, magkatarr, stressärtshjärna, analysering.

Jag har aldrig känt mig så harmonisk förut i hela mitt liv.
Jag ber till högre makter att jag ska kunna bibehålla den här känslan jag har så att jag kan dela av mig utav den till alla mina älskade där hemma!

Min sista månad här ska spenderas i ännu större omfång av avslappning!
Mindre utgångar, mer träning och yoga.

Imorgon är det påsk, och vi sprider planer på att möjligtvis klä ut oss till påskakärringar! Se om någon vill dela med sig av sitt godis!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar